عود FSGS با مقادیر بالایی از پروتئین در ادرار و فشار خون بالا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عود FSGS با مقادیر بالایی از پروتئین در ادرار و فشار خون بالا

برای درمان FSGS، داروهای مختلف مانند استروئیدها و سیکلوسپورین اغلب استفاده می شود. با این حال، زمانی که بیمار دوز خود را کاهش دهد و یا حتی عود FSGS متوقف راحتی. در نتیجه، مقادیر بالایی از پروتئین در ادرار و فشار خون بالا ممکن است رخ دهد. در این مورد، برخی از جایگزین و درمان سیستمیک ضروری است.

پروتئین های سنگین و فشار خون بالا برای بیماران FSGS

هر دو از این مشکلات علائم شایع FSGS، و آسیب دیده است که توسط غشای فیلتراسیون گلومرولی ایجاد می شود. به نوبه خود، از دست دادن پروتئین و فشار خون بالا می تواند منجر به آسیب بیشتر کلیه شود و بدتر پیش آگهی بیماران FSGS به راحتی، پس از آن برای مدیریت از پروتئین در ادرار و فشار خون بالا به موقع بسیار مهم است.

جایگزین به استروئید در درمان این بیماران داروهای FSGS

از آنجا که استروئیدهای می تواند عوارض جانبی بسیاری شود، بسیاری از بیماران مبتلا به FSGS سعی کنید به پیدا کردن بعضی از گزینه های درمانی جایگزین. خوشبختانه، انجام می دهند. همانطور که همه ما می دانیم، طب چینی می آید در درجه اول از طبیعت، به طوری که آنها برای درمان بیماری های مزمن و تنظیم محیط داخلی هستند. از این نقطه، ما در اینجا به پیشنهاد برخی از داروهای چینی برای بیماران FSGS با پروتئین در ادرار و فشار خون بالا.

1. selfheal و wallichii Ligusticum: این داروها چینی باید توانایی برای کاهش فشار خون بالا و ترشحات مایع و سدیم اضافی از بدن است. بنابراین فشار خون بالا ممکن است به تدریج کاهش خواهد یافت.

2. دارچین و واین خدا رعد و برق: برخی از داروهای چینی در مهار دست دادن پروتئین، که ممکن است به کاهش پروتئینوری کمک موثر به اثبات رسیده است.

3. چینی ریواس و Cordyceps عصاره چای: از طریق کلیه میزان فیلتراسیون گلومرولی مغذی و بهبود (GFR)، این داروها می توانند به عقب اسکلروز گلومرولی. inally، وضعیت پزشکی از بیماران به طور موثر می تواند معکوس می باشد.

فوق تنها برخی از طب چینی برای کاهش مقادیر بالایی از پروتئین در ادرار و فشار خون بالا. داروهای تجویزی باید در شرایط بیماری بیمار بستگی دارد، بنابراین پیشنهاد بیشتر در مورد بیماری یا وضعیت خود را به ما بگویید ایمیل گزارش آزمون خود را برای enfermedad-renal@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: FSGS، درمان FSGS، فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: